لوگوی آموزشگاه گل گیس

اگر به‌‌دنبال یک سالن زیبایی در شرق تهران هستید؛ سالن زیبایی لیلا خانی تمام نیازهای شما را در زمینه زیبایی پاسخ می‌دهد.

براشینگ مو برای صورت کشیده

New elegant swan doors with
keyless entry and soft-close
features.

Read More

Sophisticated all-wheel drive
system for a safe ride under
all driving conditions.

Read More

State-of-the-art LEEWOR
Safety System 3.0 Advanced
Driver-Assistance System.

Read More

پرسنل مجرب و حرفه‌ای

معرفی خدمات زیبایی سالن زیبایی لیلا خانی

خدمات ناخن شامل کاشت ناخن با پودر، کاشت ناخن ژل، لمینت ناخن، ژلیش ناخن، مانیکور ناخن، طراحی ناخن، انواع پدیکور و پدی ژل، اسکراپ تراپی و پارافین تراپی و ماساژ پا می باشد.

فرنچ قرمز ناخن بلند ترند 2024

خدمات رنگ و مش

خدمات کوپ مو

خدمات کوپ و کوتاهی مو سالن خانی شامل :

  • کوپ ساده
  • کوپ ژورنالی
  • کوپ پیتاژ
  • کوپ با موزر
  • موخوره گیری مو و سایر مدلهای جدید و ترند کوتاهی
2024

خدمات فر دائم مو

  • انواع مختلف سوپرکوئل
  • فر ماژور و فانک
  • فر اسکوئیز
  • و سایر فرهای مختلف

خدمات استایل مو

خدمات پاکسازی صورت

فشیال صورت

یکی دیگر از مشکلات پوستی که ممکن است باعث ناراحتی شما شده باشد، انواع اسکارهای پوستی هستند. برای رفع مشکل اسکارهای پوستی خود نیز می‌توانید به مجموعه ما مراجعه کرده و طی یک تا چند جلسه اسکار خود را درمان کنید.

فیشیال با دستگاه

اگر پوست شما نیاز به جوان‌سازی و لیفتینگ داشته باشد می‌توانید این خدمت را از مجموعه زیبایی لیلا خانی دریافت کنید.

ماساژ صورت

پلاژن تراپی روشی است که در آن لایه‌برداری و اکسیژن‌رسانی پوست به‌صورت هم‌زمان انجام می‌شود و به شما برای داشتن پوست صاف و جوان کمک می‌کند.

میکرودرم و هیدرودرم صورت

کلاژن یکی از پروتئین‌هایی است که به‌صورت طبیعی در بدن وجود دارد؛ اما با گذشت زمان و افزایش سن میزان آن کاهش پیدا می‌کند. این پروتئین نقش مؤثری در کاهش چین و چروک و جلوگیری از پیری پوست دارد.

لاین درمانی انواع پوست خشک و چرب و آکنه‌دار به‌صورت یک و چند جلسه‌ای کامل

علاوه‌بر تمام موارد ذکر شده، سایر خدمات مرتبط با پوست نیز در سالن زیبایی لیلا خانی ارائه می‌شود که شما می‌توانید بعد از مشاوره توسط متخصصین ما، بهترین اقدام را برای پوست خود انجام دهید.

اسکراپ تراپی، پارافین تراپی، اسیدتراپی، ال ای دی تراپی

المنت مو بسیار مناسب افرادی است موهای وز، فر و آسیب دیده دارند و به‌دنبال یک روش راحت برای صافی موهای خود هستند.

لایه‌برداری‌های سطحی و عمقی

اگر پوست شما در بر اثر گذر زمان دچار لک و یا تیرگی شده است و نیاز به لایه‌برداری دارد؛ می‌توانید این خدمت را از مجموعه لیلا خانی دریافت کنید

درمان اسکارهای پوستی

یکی دیگر از مشکلات پوستی که ممکن است باعث ناراحتی شما شده باشد، انواع اسکارهای پوستی هستند. برای رفع مشکل اسکارهای پوستی خود نیز می‌توانید به مجموعه ما مراجعه کرده و طی یک تا چند جلسه اسکار خود را درمان کنید.

خدمات بند و اصلاح Vax

بند و اصلاح صورت از کاربردی‌ترین خدمات زیبایی است که تمام خانم‌ها به آن احتیاج دارند. مجموعه لیلا خانی کلیه خدمات مربوط به اصلاح صورت و ابرو را با بهترین متدها و توسط مجرب‌ترین افراد به شما عزیزان ارائه می‌کند.

انواع خدمات اصلاح صورت و ابرو

خدمات سالن زیبایی لیلا خانی در رابطه با اصلاح صورت و ابرو شامل اصلاح صورت با بند، اصلاح صورت با vax، اصلاح ابرو، اصلاح صورت و ابرو، ماسک صورت است.
رزرو کنید

خدمات بافت و اکستنشن مو

اکستنشن و بافت مو یکی از خدمات زیبایی است که در دهه‌های اخیر بسیار محبوب شده است و افراد زیادی تمایل به انجام آن دارند. نحوه انجام و کیفیت مواد در این زمینه بسیار اهمیت دارد. به همین منظور آموزشگاه آرایشگری زنانه گل گیس در کنار آموزش تمام موارد مربوط به اکستنشن و بافت مو، این خدمت‌ها را به شما با بهترین کیفیت ارائه می‌دهد. در مجموعه زیبایی لیلا خانی تمام خدمات زیر را می‌توانید دریافت کنید:

خدمات اکستنشن مژه، لیفت و لمینت مژه و ابرو

لیفت مژه یک تکنیک جدید است که در آن به مژه یک حالت طبیعی داده می‌شود. این روش هیچ ضرری برای چشم‌ها و مژه‌های شما ندارد و زیبایی چشم‌های شما را چند برابر می‌کند

اگر ابروهای نامرتب، کم پشت و نازک دارید می‌توانید با استفاده از متد لیفت ابرو آن‌ها را مرتب کنید. این تکنیک که اخیراً بسیار ترند شده است تأثیر زیادی در زیبایی چهره شما دارد و با انجام آن جوان‌تر به‌نظر خواهید رسید.

لمینت یکی از جدیدترین تکنیک‌های زیبایی است که در آن مژه یا ابروی شما علاوه‌بر مرتب شدن و حالت گرفتن، رنگ نیز می‌گیرد. شما می‌توانید در صورت تمایل بعد از انجام لیفت مژه و ابرو برای لمینت نیز اقدام کنید تا مژه‌های و ابروهای شما پررنگ‌تر دیده شوند.

اکستنشن تاربه‌تار

اکستنشن مژه تکنیک‌های مختلفی دارد که یکی از آن‌ها روش تاربه‌تار است. در این روش مژه‌های طبیعی با استفاده از چسب مخصوص و به‌صورت تاربه‌تار به مژه‌های شما اضافه می‌شود.

اکستنشن دسته‌ای

در این روش مژه‌های طبیعی به‌صورت دسته‌ای مرتب شده و بر روی مژه‌های شما قرار می‌گیرد.

اکستنشن کلاسیک

این تکنیک اکستنشن بسیار طبیعی و البته شیک است. در این روش به هر تار موی شما تنها یک مژه می‌چسبد و باعث پرپشت دیده شدن آن می‌شود.

اکستنشن والیوم

برخلاف اکستنشن کلاسیک که در بین هر تار مژه تنها یک تار اضافی قرار می‌گیرد در این روش روی هر تار بین 2 تا 5 تار اضافه می‌شود. اکستنشن والیوم سبک‌تر است و ماندگاری بیشتری دارد.

اکستنشن اسپایکی و آمبره و روسی و هیدن و ژورنالی

علاوه‌بر تمام موارد ذکر شده؛ سایر روش‌های اکستنشن مژه نیز در سالن زیبایی لیلا خانی انجام می‌شود که شما می‌توانید متناسب با سلیقه شخصی خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

برای شرکت در مراسم‌های مهم مانند جشن تولد، جشن عروسی و یا هر مراسم دیگری؛ باید حتماً ظاهری آراسته و شیک داشته باشید. مجموعه زیبایی لیلا خانی کلیه خدمات مربوط به میکاپ و شینیون را برای شما نیز فراهم آورده است تا شما دغدغه انتخاب یک آرایشگاه باکیفیت را برای مراسم‌های مهم خود نداشته باشید و با خیال آسوده به ما مراجعه کنید.

خدمات زیبایی میکاپ و شینیون مجموعه لیلا خانی شامل موارد زیر می‌شود:

  • میکاپ ساده
  • میکاپ تخصصی و ژورنالی
  • گریم و میکاپ تخصصی
  • گریم و میکاپ عروس
  • گریم و میکاپ تخصصی عروس
  • شنیون ساده
  • شنیون ژورنالی
  • شنیون با موی اضافه
  • شنیون با دیزاین
  • شنیون عروس با تاج و تور

 

خدمات گریم و میکاپ

نمونه کار گریم و میکاپ سالن زیبایی لیلا خانی

یکی از بهترین خدمات زیبایی، خدمات آرایش دائم است که باعث زیبایی چهره شما می‌شود. تکنیک‌های مختلف آرایش دائم بر روی چشم، ابرو و لب‌های شما قابل انجام هستند. با داشتن آرایش دائم شما نیاز به آرایش به‌صورت روزانه ندارید و در زمان و هزینه‌های شما بسیار صرفه‌جویی می‌شود.

مجموعه آرایشگری لیلا خانی باتجربه‌ترین سالن زیبایی در صیاد شیرازی است که خدمات مختلف آرایش دائم و تاتو را برای شما عزیزان فراهم آورده است و برای انجام آن‌ها از بهترین و با کیفیت‌ترین متریال استفاده می‌کند.

خدمات میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ و تاتو

میکروپیگمنتیشن ابرو

میکروپیگمنتیشن یکی از متدهای آرایش دائم ابرو است که در آن بعد از طراحی ابرو متناسب با چهره شما، رنگ با کیفیت توسط سوزن‌های میکرو وارد لایه پوست شده و زیبایی بیشتری به چهره شما می‌دهد.

میکروبلیدینگ یک روش برای رفع نواقص ابرو است که در آن بعد از طراحی ابرو با روش‌های مختلف؛ خطوط بسیار ظریفی، مشابه تارهای ابرو، توسط تیغ مخصوص روی پوست ایجاد شده و رنگ به آن تزریق می‌شود.

اگر به ابروهای پرپشت علاقه دارید، به سراغ شیدینگ ابرو بروید. در این تکنیک خطوط بسیار نزدیک به هم اجرا شده و همانند یک سایه در میان تارهای ابرو شما عمل می‌کند.

اگر به ابروهای پرپشت علاقه دارید، به سراغ شیدینگ ابرو بروید. در این تکنیک خطوط بسیار نزدیک به هم اجرا شده و همانند یک سایه در میان تارهای ابرو شما عمل می‌کند.

اگر از کشیدن خط چشم‌های نامتقارن خسته شده‌اید، به شما آرایش دائم خط چشم را توصیه می‌کنیم. این کار بر زیبایی چشم‌های شما می‌افزاید و به دلیل استفاده از مواد با کیفیت هیچ آسیبی به پوست و چشم‌های شما وارد نمی‌کند.

اگر به ابروهای پرپشت علاقه دارید، به سراغ شیدینگ ابرو بروید. در این تکنیک خطوط بسیار نزدیک به هم اجرا شده و همانند یک سایه در میان تارهای ابرو شما عمل می‌کند.

بن مژه یکی از تکنیک‌های آرایش دائم است که بسیار طرفدار دارد. در این تکنیک یک بن مژه بسیار ظریف و نازک برای چشم‌های زیبای شما کار می‌شود که علاوه‌بر حالت دادن و درشت‌تر دیده شدن چشم‌ها باعث پرتر به نظر رسیدن مژه‌های شما نیز می‌شود.

هاشور ابرو هم از دیگر روش‌های پر کردن و رفع نواقص ابرو است که با انجام آن دیگری نیازی به استفاده از مداد برای پر کردن ابروهای خود ندارید.

اگر از تاتوهای خود خسته شده‌اید و یا فرم و رنگ آن‌ها را دوست ندارید، می‌توانید آن‌ها را به‌راحتی ریموو کنید. این کار در سالن زیبایی لیلا خانی با بهترین روش‌ها و مواد انجام می‌شود.

اگر تاتو شما دچار ایراد است یا به هر دلیلی نیاز به ترمیم دارد، می‌توانید با مراجعه به مجموعه زیبایی لیلا خانی؛ آن را به بهترین نحو ترمیم کنید.

خدمات ماساژ

دوره آموزش ماساژ
ماساژ ایرانی

این ماساژ شامل تکنیک‌های مختلف است که انجام آن باعث کاهش استرس و رفع گرفتگی عضلات شما می‌شود.

ماساژ شیاتسو بر مبنای اثرگذاری بر کانال‌های انرژی بدن طراحی شده است و انجام آن تجربه بی‌نظیری برای شما خواهد بود.

این ماساژ که به کمک سنگ‌های گرم انجام می‌شود؛ بسیار بر آرام شدن ذهن و کاهش استرس اثر می‌گذارد.

ماساژ سوئدی یک ماساژ درمانی است که بر کل بدن اثر می‌گذارد و موجب رفع تنش از بدن می‌شود.

اگر نیاز به آرامش روحی و ذهنی دارید؛ پیشنهاد ما ماساژ آروماتراپی است که در آن از انواع اسانس‌های گیاهی مؤثر بر کاهش استرس استفاده می‌شود.

این ماساژ از محبوب‌ترین ماساژهای تمام بدن است که از ضربات ساده و عمقی تشکیل شده است. ماساژ دیپ تیشو تأثیر بسیار خوبی بر عضلات و بافت‌های بدن دارد.

ماساژ تایلندی از تکنیک‌های بسیار متنوعی تشکیل شده است که بر کل بدن اثر می‌گذارد. هدف این ماساژ بهبود سلامت کلی و عملکرد بخش‌های مختلف بدن است.

این ماساژ در یک سری نقاط خاص از بدن که به اعصاب مرکزی متصل هستند، انجام می‌شود.

ماساژ شمع یک نوع ماساژ آرامش‌بخش و تسکین‌دهنده است که با استفاده از شمع‌های نسبتاً گرم انجام می‌شود. در این ماساژ به دلیل استفاده از شمع، علاوه‌بر آرامش ذهنی و جسمی، پوست شما نیز رطوبت‌رسانی می‌شود.

این ماساژ بر بافت‌های نرم بدن اثر می‌گذارد و باعث بهبود کیفیت خواب، گردش خون و سلامت بدن می‌شود.

علاوه‌بر تمام موارد ذکر شده، انواع ماساژ‌های درمانی و ریلکسی در مجموعه لیلا خانی توسط ماهرترین افراد و در بهترین محیط انجام می‌شود.

سوالات متداول

پرسنل مجموعه زیبایی لیلا خانی دارای مهارت کافی هستند؟

بله. تمام پرسنل سالن زیبایی لیلا خانی از مجرب‌ترین و متخصص‌ترین افراد در حوزه کاری خود هستند که می‌توانند نیاز شما را به بهترین شکل برطرف کنند.

علاوه‌بر تمام موارد ذکر شده، انواع ماساژ‌های درمانی و ریلکسی در مجموعه لیلا خانی توسط ماهرترین افراد و در بهترین محیط انجام می‌شود.