سالن زیبایی لیلا خانی

اکستنشن مژه بهتر است یا لیفت مژه؟

اکستنشن مژه یا لیفت مژه
فهرست مطالب

آیا به دنبال راهی برای بلندتر و پرتر نشان دادن مژه‌های خود هستید؟ پس مطمئناً می‌دانید که این کار مربوط به مژه‌ها می‌تواند تفاوت بزرگی در چهره شما ایجاد کند. از آن‌ جایی که مژه‌ها مهم‌ترین عامل در زیبا شدن چشم‌ها هستند، این روش ها به محبوب‌ترین کارهای زیبایی تبدیل شده‌اند. اما برای آن باید چه روشی را در پیش بگیرید؟ یا کدام یک برای شما مناسب‌تر است؟ برای این منظور دو گزینه در پیش رو دارید: اکستنشن مژه و لیفت مژه. این سوال پیش می آید که اکستنشن مژه یا لیفت؟ فرق لیفت و کاشت مژه در چیست؟ در این مقاله در رابطه با پاسخ این پرسش ها، صحبت خواهیم کرد.

تضمین بهترین قیمت و کیفیت 

ثبت نام و مشاوره رایگان 

آموزش لیفت مژه و ابرو

اکستنشن مژه یا کاشت مژه

اکستنشن مژه

اکستنشن مژه در واقع باعث افزایش طول و حجم مژه‌های طبیعی شما می‌گردد. اکستنشن مژه با قرار گرفتن مژه‌های مصنوعی به نام “اکستنشن” روی مژه‌های طبیعی شما انجام می‌شود. . هر مژه با چسب اکستنشن مژه که مضر و تحریک کننده نیست، به یکی از مژه‌های طبیعی شما در فاصله 1-2 میلی‌متری از پایه پلک چسبانده می‌شود (بیشتر بدانید: معرفی انواع چسب اکستنشن مژه  ). اکستنشن مژه می‌تواند در ضخامت‌ها، شکل‌های فر، طول و رنگ‌های متفاوت باشد تا ظاهر مژه‌های شما را کاملاً متحول نماید.

اکستنشن مژه مناسب چه کسانی است؟

اکستنشن مژه برای افرادی مناسب می‌باشد که مژه‌هایی کوتاه یا کم پشت دارند و یا به دلایلی اصلا مژه ندارند. این روش باعث می‌شود تا شما مژه‌هایی بلند و پرپشت داشته باشید. به دلیل تنوعی که اکستنشن ها دارند، واضح است که متخصص کاشت مژه باید بتواند به درستی اکستنشن مژه مناسب را استفاده کند تا مشتری هم از نتیجه کار راضی باشد. اگر تمایل دارید می توانید مطلب اکستنشن مژه مناسب انواع چشم را مطالعه کنید.

مزایای اکستنشن مژه

انواع اکستنشن مژه اگر به درستی انجام بشود، بهترین اتفاقی می‌باشد که می‌تواند برای یک خانم بیفتد. آن‌ها دراماتیک‌ترین نگاه را به چشمان شما می‌دهند و به ویژه اگر مراسمی در پیش دارید، عالی خواهند بود. کاشت مژه باعث می‌شود تا مدتی صبح‌ها به زیبایی از خواب بیدار شوید و نگران نباشید! زیرا لازم نیست آرایش کنید و به سادگی می‌توانید بدون ریمل بیرون بروید و در عین حال با آن چشم‌های زیبا و مژه‌های جذاب، عالی به نظر برسید.

عوارض کاشت مژه

شما نمی‌توانید تضمین کنید که این کار اصلا هیچ آسیبی به چشم‌ها نمی‌رساند، زیرا اگر این کار را یک آرایشگر حرفه‌ای انجام ندهد، امکان آسیب به مژه‌ها افزایش می‌یابد. برخی از افراد هم ممکن است به چسب مخصوص اکستنشن مژه، آلرژی و حساسیت داشته باشند.

ولی بزرگ‌ترین ایراد اکستنشن مژه، نیاز به نگهداری زیاد آن‌هاست؛ زیرا فقط یک ماه دوام می‌آورند و ممکن است در این بین نیاز به تمدید هم داشته باشند. همچنین شما باید همیشه از جمله هنگام خواب، حمام، آرایش و… مواظب حفظ زیبایی آن باشید.

لیفت مژه

لیفت مژه بیشتر به عنوان جایگزینی برای اکستنشن مژه شناخته می‌گردد. اما این فکر را نکنید که لیفت مژه بدتر یا کمتر از اکستنشن مژه است. لیفت مژه از مواد شیمیایی غیر سمی مخصوص تهیه شده و بر روی مژه‌های طبیعی شما گذاشته می‌شود.

لیفت مژه

این مواد شیمیایی برای درهم شکستن پیوندهای ساختاری مژه‌ها و اصلاح آن‌ها است. آن‌ها به نوعی مانند یک حالت دهنده برای مژه‌های شما هستند که باعث می‌شود مژه‌های شما از پایه تا نوک فر شوند که سبب بلندتر و درخشان تر شدن می‌گردد. این یک مزیت مهم است؛ در حالی که لیفت مژه باعث فر شدن مژه‌های شما می‌شوند، اما در واقع باعث افزایش طول یا حجم نمی‌گردد. آن‌ها تنها به دلیل فرهای اضافه شده طولانی‌تر و پرتر به نظر می‌رسند.

مزایای لیفت مژه

بزرگ‌ترین مزیت لیفت مژه این می‌باشد که در مقایسه با اکستنشن کاملا طبیعی به نظر می‌رسند. یکی دیگر از مزایای لیفت مژه این است که به شما در مرتب کردن مژه‌های بی حالت که شروع به ضربدری شدن یا پیچ خوردگی می‌کنند، کمک می‌کند.

یک لیفت عالی، مژه‌ها را با صاف کردنشان قابل کنترل می‌کند. یکی دیگر از مزایای بزرگ لیفت مژه این است که زمان تمدید آن هر 8 تا 12 هفته در مقابل هر 2 تا 4 هفته با اکستنشن انجام می‌شود و از آن جایی که شما از مژه‌های طبیعی خود استفاده می‌کنید، نیاز به نگهداری خاصی وجود ندارد.

معایب لیفت مژه

یکی از بزرگ‌ترین معایب لیفت مژه این است که بسیاری از افراد به دلیل کوتاهی بیش از حد نمی‌توانند مژه خود را بلند کنند. بنابراین محدودیت‌های مختلفی وجود دارد؛ زیرا شما با قابلیت‌های مژه‌های طبیعی خود مشکل دارید. به عنوان مثال، اگر مژه‌ها خیلی کوتاه هستند، نمی‌توانید آن‌ها را درست کنید تا جلوه‌ای را که ممکن است به دنبالش هستید(پرپشت شدن و یا بلندتر شدن) به آن ببخشید.

لیفت مژه مناسب چه کسانی است؟

اگر مژه‌های طبیعی خود را دوست دارید و فقط می‌خواهید مژه‌های‌تان بلندتر دیده شوند و حالت چشم‌های‌تان بهتر به نظر برسد، لیفت مژه برای شما عالی خواهد بود. لیفت مژه حالتی طبیعی دارد که تنها اندازه مژه های شما را بلندتر می کند.

فرق لیفت و اکستنشن مژه

لیفت مژه فقط با مژه‌های طبیعی شما کار می‌کند. بنابراین اگر بهترین مژه‌ها را ندارید، خیلی کوتاه هستند و یا به دلایلی از آن‌ها خوشتان نمی‌آید، لیفت مژه ممکن است نتیجه‌ای را که می‌خواهید به شما ندهد. به یاد داشته باشید که لیفت مژه در واقع باعث افزایش طول یا حجم نمی‌شود.

از طرف دیگر، اکستنشن مژه به طور فیزیکی یک حالت مصنوعی را به مژه‌های طبیعی شما اضافه می‌کند. مژه‌های طبیعی شما هنوز هم روی پلک وجود دارند، اما فقط با اکستنشن‌های جدید ترکیب شده‌اند. این برای افرادی که مژه‌های طبیعی کم پشت یا کوتاه دارند، عالی است.

اگرچه هر دو روش برای بلندتر و جذاب کردن مژه‌ها استفاده می‌شوند، با این حال، عملکرد متفاوتی دارند.

اکستنشن مژه شامل چسباندن تک تک مژه‌ها به مژه‌های طبیعی شما است. مژه‌ها با کمک یک چسب با کیفیت مناسب توسط یک آرایشگر مجرب برای اینکه از نظر فیزیکی پرتر و بلندتر به نظر برسند، چسبانده می‌شوند.

اکستنشن مژه یا لیفت مژه

از سوی دیگر، لیفت مژه شامل فر کردن طبیعی مژه‌ها و پرکردن آن‌ها می‌گردد تا اینکه بخواهند بلندتر و پرتر به نظر برسند. بنابراین، لیفت مژه ظاهری بهتر به مژه‌های طبیعی شما می‌بخشد در حالی که می‌توان از اکستنشن مژه‌ها برای جلوه‌ای نسبتاً چشمگیر استفاده نمود. در نهایت، همه چیز به ترجیح شما بستگی دارد.

برای این که بهترین مورد را برای خود انتخاب کنید، مهم است که بدانید می‌خواهید چه نوع ظاهری داشته باشید. اگر می‌خواهید ظاهری دراماتیک داشته باشید، به سراغ اکستنشن‌ها بروید، در حالی که برای ظاهری طبیعی، لیفت مژه مناسب‌تر است. علاوه بر این، اگر مژه‌های کوتاهی دارید، اکستنشن مژه بهترین راه حل برای شما خواهد بود.

نتیجه گیری

اگر به دنبال داشتن مژه‌هایی متفاوت از حال حاضر هستید، دو روش وجود دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید. در مطالب بالا در رابطه با اکستنشن و لیفت مژه توضیحاتی داده شد و تفاوت های آنها کامل بیان شد. شما با توجه به سلیقه خود می‌توانید یکی از این روش ها را انتخاب کنید. در صورت تمایل به یادگیری نحوه اکستنشن و یا لیفت مژه به صورت حرفه ای، می‌توانید در دوره آموزش لیفت مژه و یا آموزش اکستنشن مژه آموزشگاه آرایشگری زنانه گل گیس ثبت نام نموده و با دریافت مدرک فنی حرفه‌ای وارد بازارکار شوید.

5/5 - (1 امتیاز)

یک پاسخ

  1. سلام من خودم با لیفت و لمینت مژه بیشتر موافقم. طبیعی تر هست. اکستنشن روی مژه زیاد احساس راحتی ندارم باهاش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

جدیدترین مطالب آموزشی

جدیدترین اخبار و اطلاعیه ها