سالن زیبایی لیلا خانی

رنگ موی ترند سال 2022 و سال 1401

رنگ موی ترند
فهرست مطالب

یکی از دسته های آرایشی و زیبایی رنگ کردن موها می باشد. اینکه رنگ مناسب و زیبا برای موهای خود انتخاب کنیم باید توجه به رنگ پوست و حجم موها داشته باشیم. شما می توانید برای یک تغییر اساسی به سالن زیبایی مورد اعتماد خود بروید و با انجام رنگ و مش مو، ظاهری متفاوت برای خود بسازید.

ما در این مقاله رنگ موی ترند و محبوب ترین رنگ و مش مو زنانه را برای شما به نمایش گذاشته ایم. در هر سال رنگی به عنوان رنگ سال انتخاب می شود که دنیای مد و زیبایی بر اساس این رنگ ها دیزاین می شوند ولی برخی رنگ و طرح یا مدل ها هستند که همیشه زیبایی و جذابیت خود را دارند. رنگ موی ترند ۲۰۲۲ برای افرادی است که می خواهند خاص و جذاب باشند. در ادامه مقاله معرفی جدید ترین رنگ موها در سال جدید ۲۰۲۲ و ۱۴۰۱ با آموزشگاه آرایشگری زنانه فنی حرفه ای ما از بهترین آموزشگاه های آرایشگری در تهران همراه باشید.

معرفی جدیدترین رنگ موی ترند ۲۰۲۲

 رنگ مو یکی از مهم‌ترین نکات در زیبایی افراد و به خصوص آرایش بانوان عزیز محسوب می‌شود؛ به همین سبب هر ساله طراحان مد رنگ‌هایی را به عنوان رنگ مو می کنند.این ۸ مدل رنگ مو چه حالت فانتزی و ساده همگی بستگی به سلیقه شما دارد و باتوجه به مراقبت های ویژه برای پایداری رنگ تا مدتی می تواند جذاب باشد.

مقاله مرتبط : رنگ های بلوند ۱۴۰۰ چیست؟

رنگ های پاستلی (روشن)

رنگهای پاستلی یا رنگ های روشن، رنگ هایی هستند که از ترکیب رنگ سفید با رنگ های روشن مانند آبی روشن، صورتی روشن، کاراملی ساخته می شوند و برای فصل بهار و تابستان بسیار عالی و مناسب هستند.

اگر می خواهید از این نوع رنگ به عنوان رنگ جدید موهای خود استفاده کنید باید مطمئن شوید که رنگ لباس های شما در این مورد به درستی و اصولی انتخاب شده است.

عدم انتخاب رنگ مناسب برای لباس ها و به طور کلی استایل شما باعث می شود رنگ موهای شما بیش از حد شیک به نظر نرسد و آنطور که می خواهید ظاهر نشود.

تکنیک رنگ The money piece – مانی پیسز

در این نوع ترکیب رنگ که به عنوان رنگ مو سال ۲۰۲۲ انتخاب شده است، از رنگ های تیره با طیف روشن خود برای زیبایی بسیار خاصی به موها استفاده می شود.

ما به شما توصیه می کنیم از این نوع ترکیب رنگ استفاده کنید، اما باید توجه داشته باشید که از چه رنگ هایی در کنار هم استفاده می کنید تا مرز طیف رنگ های تیره و روشن را به خوبی حفظ کنید.

حتما بخوانید: آموزش مانی پیسز مو همراه با نمونه عکس

رنگ موی روشن

رنگ مو دیگری که به عنوان ترند سال انتخاب می شود رنگ های روشن است، اما این بار نه همه موها، بلکه فقط قسمتی از پوست سر به رنگ طبیعی موهای شما بیشتر نمایان می شود ترجیحا در این نوع رنگ موها رنگی که انتخاب کرده اید باید با رنگ طبیعی موهای شما تضاد داشته باشد و نزدیک به هم نباشد.

رنگ موی جدید 2022 و 1401 در سال جدید - آموزشگاه آرایشگری زنانه گل گیس شرق تهران(تهرانپارس)

رنگ موی کهکشانی

رنگ موی کهکشانی

رنگ موهای شنی

رنگ موی جدید 2022 و 1401 در سال جدید - آموزشگاه آرایشگری زنانه گل گیس شرق تهران(تهرانپارس)

از جمله رنگ های محبوب مو که به عنوان رنگ موهای سال 1401 انتخاب شده است می توان به رنگ موی شنی (ترکیبی از طلایی و خاکستری) اشاره کرد که رنگی واقعاً زیبا ایجاد می کند اگر مدل موی مناسب را انتخاب کنید، این نوع رنگ مو به خوبی خود را نشان می دهد.

رنگ قرمز مسی

رنگ موی جدید 2022 و 1401 در سال جدید - آموزشگاه آرایشگری زنانه گل گیس شرق تهران(تهرانپارس)

این رنگ مو نیز به عنوان یکی از محبوب ترین و شیک ترین رنگ ها انتخاب شده است و می توان گفت یکی از زیباترین رنگ ها است زیرا اگر به درستی و با تناژ مناسب روی موهای شما قرار گیرد زیبایی بسیار خاصی به چهره و استایل شما می بخشد.

رنگ بلوند یخی؛ یکی از بهترین رنگ ها به عنوان رنگ مو

رنگ موی جدید 2022 و 1401 در سال جدید - آموزشگاه آرایشگری زنانه گل گیس شرق تهران(تهرانپارس)

این نوع رنگ مو یکی از پرطرفدارترین و پرکاربردترین رنگ موها در بین زنان و دختران است که به عنوان یکی از رنگ موها انتخاب شد و برای افرادی که پوست روشن یا سبز دارند بسیار مفید خواهد بود.

رنگ بلوند قارچی ۱۴۰۱

رنگ موی جدید 2022 و 1401 در سال جدید - آموزشگاه آرایشگری زنانه گل گیس شرق تهران(تهرانپارس)

این رنگ مو جذاب از ترکیب رنگهای قهوه ای روشن، بژ و خاکستری ایجاد شده است و خاکستری رنگی است که بیشتر به چشم می آید این نوع ترکیب رنگی به دلیل این که شباهت زیادی به رنگ انتهای قارچ دارد، به عنوان رنگ بلوند قارچی شناخته می‌شود.

رنگ مشکی براق در سال ۱۴۰۱

رنگ موی جدید 2022 و 1401 در سال جدید - آموزشگاه آرایشگری زنانه گل گیس شرق تهران(تهرانپارس)

این نوع رنگ برای خانم ها ی جوان بسیار کاربردی و مناسب است و باعث می شود موهای شما علاوه بر رنگ مشکی حالت براق خاصی داشته و چهره شما را از زیبایی خاصی برخوردار کند.

دنیای رنگ و مش مو بسیار جذاب و گسترده است. همیشه برای درآمد اقتصادی بالا تقاضا زیاد است و می توانید به عنوان حرفه ای در ایران و دنیا با داشتن مدرک شروع به درآمد زایی کنید. آموزشگاه آرایشگری زنانه گل گیس شرق تهران(تهرانپارس) از بهترین آموزشگاه های آرایشگری فنی حرفه ای تهران، کلاسهای آموزش رنگ و مش را با ارائه مدرک فنی حرفه ای بین المللی برگزار می نماید. برای اطلاعات بیشتر ثبت نام وارد لینک زیر شوید:

 آموزش رنگ و مش

در صورت داشتن سوال یا ابهام در زمینه رنگ و مش مو در قسمت نظرات بیان کنید تا آموزشگاه آرایشگری زنانه گل گیس شرق تهران(تهرانپارس) در اسرع وقت پاسخ دهد.

به این نوشته امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

جدیدترین مطالب آموزشی

جدیدترین اخبار و اطلاعیه ها