سالن زیبایی لیلا خانی

آرایش شیشه ای در گریم و میکاپ چیست؟

آرایش شیشه ای
فهرست مطالب

آرایش شیشه ای الهام گرفته از دهه نود میلادی، دوباره به عرصه مد پا گذاشته و جای خود را حسابی باز کرده است. این آرایش به نام آرایش خیس یا استروبینگ هم سر زبان ها افتاده است که نام اصلی آن آرایش شیشه ای است. از آنجا که طرفداران این نوع میکاپ صورت زیاد است در این مقاله آموزشگاه آرایشگری زنانه گل گیس شرق تهران (تهرانپارس) از بهترین آموزشگاه های ارایشگری تهران به معرفی آرایش شیشه ای در گریم و میکاپ می پردازد.

آرایش شیشه ای یا گریم استروبینگ چیست؟

آرایش شیشه ای در گریم و میکاپ چیست - آموزشگاه آرایشگری زنانه گل گیس شرق تهران (تهرانپارس)

این آرایش به انگلیسی (glossy makeup یا glowy makeup) نامیده می شود. برای داشتن صورت براق به خصوص روی گونه ها، بینی و سرچانه از هایلایت براق استفاده می شود. اصل این تکنیک انتهای آن است که به جای استفاده کردن از پودر فیکس از اسپری فیکس روی صورت استفاده می کنیم.

آموزش آرایش شیشه ای

 تنظیم رنگ زمینه

آرایش شیشه ای در گریم و میکاپ چیست - آموزشگاه آرایشگری زنانه گل گیس شرق تهران (تهرانپارس)

به این صورت که با توجه به نوع پوست یک درجه روشن تر فاندیشن روشن روی پوست می زنیم و سپس در قسمت هایی که می خواهیم روشن تر به نظر بیایند فون زمینه روشن تر و در قسمت هایی که می خواهیم زاویه دار دیده شود از رنگ تیره استفاده می کنیم.

در قسمت پیشانه، گونه که لازم است برجسته تر از سایر قسمت ها دیده شودند از رنگ روشن استفاده کرده و با محو کردن خط بین تیرگی و روشنی را از بین می برم. تکنیک کانتورینگ هم شبیه تکنیک استروبینگ است که تفاوت های کوچکی دارند. (برای اطلاعات بیشتر بخوانید: تفاوت استروبینگ و کانتورینگ + ویدیو تصویری تفاوت آنها)

در قسمت دور بینی یا زیر چانه که می خواهیم کمتر دیده شوند و حجم کمتری داشته باشند از رنگهای تیره تر استفاده کرده و فید می کنیم.

تنظیم سایه چشم

آرایش شیشه ای در گریم و میکاپ چیست - آموزشگاه آرایشگری زنانه گل گیس شرق تهران (تهرانپارس)

برای داشتن سایه چشمی براق و شیشه ای می توانیم قسمتی از سایه پودری را با استفاده از پرایمر یا زیرسازهای قوی استفاده کنیم.

براقیت روی پوست و انتهای میکاپ

آرایش شیشه ای در گریم و میکاپ چیست - آموزشگاه آرایشگری زنانه گل گیس شرق تهران (تهرانپارس)

در میکاپ شیشه ای می توانید از سایه پودری الکیلی که بسیار کوچک هستند روی پلک چشم یا گونه ها استفاده نمایید. یا فلز نقره را با اسپری فیکساتور ترکیب کرده و برای هایلایت کردن قسمت های دلخواه استفاده کنیم. (حتما بخوانید: فیکساتورآرایش چیست و معرفی انواع برند آن)

نکات مهم:

  • پیشنهاد ما این است که برای ماندگاری آرایش لازم است که از زیرساز یا پرایمرهای خوب استفاده نمایید تا ماندگاری آرایش شیشه ای بیشتر شود.
  • سایه چشم گلیتری یا نئونی سبک هم با این آرایش متناسب است و می توانید استفاده نمایید.

گریم و میکاپ از محبوبترین و پردرآمدترین شاخه های آرایشگری، می تواند بسیار برای شما که علاقمند هستید بسیار پولساز باشد. می توانید در آرایشگاه های معروف یا حتی بلاگری اینستاگرام برای تبلیغ برندهای آرایشی میکاپ مشغول به کار شوید. آموزشگاه آرایشگری زنانه گل گیس شرق تهران(تهرانپارس) از بهترین آموزشگاه های ارایشگری در تهران، دوره های آموزش گریم و میکاپ را با ارائه مدرک فنی حرفه ای بین المللی برگزار می نماید. برای اطلاعات بیشتر وارد صفحه زیر شوید:

آموزش گریم و میکاپ

ورود به صفحه آموزش گریم و میکاپ

در صورت داشتن سوال یا ابهام در زمینه آموزش گریم و میکاپ در قسمت نظرات بیان کنید تا آموزشگاه آرایشگری زنانه گل گیس شرق تهران(تهرانپارس) پاسخ دهد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

جدیدترین مطالب آموزشی

جدیدترین اخبار و اطلاعیه ها