سالن زیبایی لیلا خانی

معرفی طراحی و کاشت ناخن 2022- جدیدترین طرح ناخن+تصاویر

فهرست مطالب

طراحی و کاشت ناخن برای خانم هایی که دوست دارند هر ناخن دستشان یک طرح داشته باشد بسیار پرطرفدار است. نام این نوع طراحی یا کاشت ناخن 2022 نامیده می شود. این طراحی ناخن بسیار جدید به تازگی وارد بازار طراحی و کاشت ناخن در ایران شده است.یکی از محبوب ترین و جذاب ترین تکنیک ها بعد از لیفت مژه و  اکستنشن مژه ، طراحی ناخن می باشد که جایگاه ویژه ای در بین خانم ها دارد.

در این مقاله آموزشگاه آرایشگری زنانه فنی حرفه ای گل گیس شرق تهران (تهرانپارس) از بهترین آموزشگاه های آرایشگری زنانه تهران، چند نمونه عکس این طراحی ناخن را برای شما عزیزان به نمایش می گذارد.

دنبال دوره آموزش طراحی ناخن هستی؟ همین الان روی لینک زیر کلیک کن و اطلاعات مربوط به دوره کاشت ناخن آموزشگاه آرایشگری زنانه گل گیس رو مشاهده کن:

برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید: 09120041582

آموزش طراحی ناخن

1- نمونه عکس طراحی 2022 – طرح موشن

طراحی و کاشت ناخن 2022 چیست و نمونه تضاویر آن - آموزشگاه آرایشگری زنانه گل گیس شرق تهران(تهرانپارس)

یکی از اشکال ناخن کمتر شناخته شده ، ناخن های بادامی، در چند سال گذشته به یک روند محبوب تبدیل شده است. ناخن ها به طول متوسط ​​نگه داشته می شوند و در یک نقطه کوچک و ظریف مخروط می شوند.

نیازی به بلند بودن ناخن های دست ندارد.در نتیجه، اگر ناخن های طبیعی شما سالم هستند و مستعد شکستگی نیستند، می توانید به این شکل برسید. یا می توانید با کاشت ناخن به این طرح ناخن برسید.

2- طراحی ناخن 2022 فانتزی

طراحی و کاشت ناخن 2022 چیست و نمونه تضاویر آن - آموزشگاه آرایشگری زنانه گل گیس شرق تهران(تهرانپارس)

با رنگ های روشن و طرح های غیرمعمول ، لمسی بازیگوش به مانیکور خود اضافه کنید. رنگ های پاپ مانند نارنجی ، آبی و صورتی یک تقویت کننده فوری خلق و خو هستند. نکته اصلی این است که هنگام ایجاد کنتراست چشم نواز، تن ها را تکمیل کنید. رنگ ها و اشکال را برای داشتن ظاهری سرگرم کننده و تازه آزمایش کنید.


مقاله مرتبط : معرفی 10 فرنچ جدید سال 2021

10 فرنچ جدید ناخن سال 2021


3- طراحی ناخن فرانسوی رنگین کمانی

طراحی و کاشت ناخن 2022 چیست و نمونه تضاویر آن - آموزشگاه آرایشگری زنانه گل گیس شرق تهران(تهرانپارس)

در این طراحی می توانید روی ناخن های بلند یا متوسط به لذت طراحی برسید. این روش را می توانید روی کاشت ناخن نیز پیاده کنید.

4- طرح خلاقانه اشکال 2022

طراحی و کاشت ناخن 2022 چیست و نمونه تضاویر آن - آموزشگاه آرایشگری زنانه گل گیس شرق تهران(تهرانپارس)

برای تینجرها و نوجوانان این طرح بسیار پرطرفدار شده است. هر ناخن نماد یک ماجراجویی برای جوانان و نوجوانان است. بسیاری از هنرجویان درخواست انجام این نوع طراحی ناخن در آموزشگاه آرایشگری زنانه فنی حرفه ای ما می کنند.

طراحی و کاشت ناخن هر روز در حال رشد و پیشرفت به سمت سبک و مدل های خلاقانه و جذاب است. در صورت علاقمندی به آموزش فوق حرفه ای و کسب درآمد اقتصادی بالا، آموزشگاه آرایشگری زنانه گل گیس شرق تهران(تهرانپارس) از بهترین آموزشگاه های ارایشگری در تهران، دوره های آموزش طراحی و کاشت ناخن را با ارائه مدرک فنی حرفه ای بین المللی برگزار می نماید. برای اطلاعات بیشتر وارد صفحه زیر شوید:

آموزش کاشت ناخن

ورود به صفحه ثبت نام دوره آموزش کاشت و طراحی ناخن

در صورت داشتن سوال یا ابهام در زمینه آموزش طراحی و کاشت ناخن در قسمت نظرات بیان کنید تا آموزشگاه آرایشگری زنانه گل گیس شرق تهران(تهرانپارس) به شما پاسخ دهد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

جدیدترین مطالب آموزشی

جدیدترین اخبار و اطلاعیه ها